Przeprowadzka firmy może być dużym wyzwaniem dla przedsiębiorcy, jak i jego pracowników. Jednak przy odpowiedniej organizacji i współpracy z profesjonalną firmą przeprowadzkową, masz pewność, że przeprowadzka Twojej firmy przebiegnie szybko i bezstresowo. O czym pamiętać podczas przeprowadzki biur? O tym poniżej!
Przeprowadzka firmy nie musi być złym doświadczeniem lub traumatycznym wspomnieniem, o którym chce się, jak najszybciej zapomnieć. Z pewnością przy odpowiedniej organizacji i zaplanowaniu poszczególnych etapów przeprowadzki firmy, istnieje duże prawdopodobieństwo, że przeprowadzka przebiegnie szybko i bezproblemowo, a o to właśnie chodzi.
Oczywiście przeprowadzka firmy przebiega wieloetapowo, dlatego musisz do niej przystąpić z odpowiednim odstępem czasu. Im więcej masz czasu na załatwienie wszystkiego, tym mniej stresu będzie Cię ona kosztowała. Poza tym podczas organizacji przeprowadzki firmy, musisz:
Pierwszym etapem organizacji przeprowadzki jest wybór daty, kiedy przeprowadzisz swoją firmę. To znaczy, że termin powinien być na tyle odległy, żebyś miał czas na przygotowanie się bez zbędnego pośpiechu i nerwów.
Drugim etapem organizacji przeprowadzki biur jest decyzja dotycząca wyboru profesjonalnej i doświadczonej firmy przeprowadzkowej. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.
Oczywiście wybór terminu przeprowadzki firmy powinien być potwierdzony przez firmę przeprowadzkową. W końcu może się zdarzyć, że firma będzie miała już zajęty termin przez inną przeprowadzkę, co pokrzyżuje Ci plany.
Kolejnym etapem organizacji przeprowadzki firmy jest spis rzeczy, które należy przeprowadzić. Nie musimy dodawać, że musisz uwzględnić wszystkie rzeczy – nawet te, z których nie korzystasz w firmie zbyt często.
Warto wyznaczyć pracowników, którzy będą odpowiedzialni za sprawy przebieg przeprowadzki firmy. Będą oni odpowiedzialni za bezproblemowy przebieg każdego etapu przeprowadzki Twojej firmy.
Pakując rzeczy do przeprowadzki firmy pamiętaj nie tylko o odpowiednim zabezpieczeniu poszczególnych przedmiotów, ale również o opisaniu kartonów na przeprowadzki. Pudełka na przeprowadzki znajdziesz w popularnych marketach budowlanych, jak np. OBI
i … w sklepie osiedlowym.
Podczas chaosu związanego z pakowaniem rzeczy do przeprowadzki firmy, pamiętaj o wysłaniu informacji do swoich klientów i kontrahentów z informacją o zmianie miejsca siedziby firmy. W końcu, chyba nie chcesz, aby Twoi klienci odwiedzili Cię i zastali puste ściany?
Kolejnym etapem przeprowadzki firmy jest przewiezienie rzeczy we właściwe miejsce. Za to odpowiedzialna jest firma przeprowadzkową, która doskonale wie, co zrobić, żeby Twoje rzeczy dojechały do nowej siedziby firmy w idealnym stanie.
Ostatnim etapem przeprowadzki firmy jest rozpakowanie rzeczy. Ponieważ wcześniej opisałeś poszczególne pudełka, bez problemu sobie z tym poradzisz.
Powrót